/ }

16 Ağustos 2010 Pazartesi

Hergün Kampanya: Bir Numaralı Kampanya Sitesi





Kampanyacıların buluşma noktası, tüm kampanyalardan haberdar olunabilecek tek yer. Benim tanışma hikayem de tamamen tesadüf diyebiliriz.

Oğlum bebekken fotoğraflarını çeker, fotoğraf yarışmalarına katılırdım. Oy veren de olmazdı, çok üzülürdüm ''Benim bebeğim çirkin mi neden oy veren yok'' diye:) Sonra bir gün, google da kampanya yazıp arattım. Bir kaç site çıktı karşıma. Biri de Hergün Kampanya idi. Üye oldum, bir süre yorum yazmadan izledim. Ama o zamanlar üye sayısı 2000 in çok altında ve bu kadar aktif değildi:) Yine de uğraşacağım birşey çıktığı için çok mutluydum. Önce numune konuları vardı. Numune istiyorduk firmalardan, gelince de çok mutlu oluyordum:) Sonra yarışmalar artmaya başladı, bir psp kazandım. O zamana kadar dalga geçen eşim bile şaşırdı! Bu arada irili ufaklı bir çok hediye kazandım. Benim için dönüm noktası olan başka bir yarışmaya da Hergün Kampanya ve forum arkadaşım ve blog yazarım Sümeyya sayesinde oldu.Tamek in yarışması vardı. Katılmaya cesaret edemedim. Düşünmedim de hiç. Sümeyya forumumuzda görünce kampanyayı ''Sen buna katıl'' dedi:) Katıldım, oylamada yine forumdan birçok arkadaşım destek oldu bana. İlk 10 a girebilmiştim. Jüri ilk beşi seçti, çok mutluydum, ilk beşte de vardım:) Geçen Ekim ayında Culinary Institue de yemeğimi profesyonel şefler önünde yaptım diğer ilk 5 e giren arkadaşlarımla beraber. Diğer arkadaşlar, devamlı yemek yarışmalarına katılıyormuş. Benim ilk deneyimimdi, çok heyecanlıydım ve 3. oldum:) Tefal ekmek yapma makinesi ve Tefal buharlı pişirici kazanmıştım. Devamı Ar-Yıldız la geldi:) Bu arada da bir çok ödül kazandım. Hepsi hergün defalarca girdiğim Hergün Kampanya sayesinde oldu. Bir de kuzenim var. Okulu bitirdikten sonra bunalıma girmek üzereydi. Onu da kampanyacı yaptım:) ''Yok ben birşey kazanamam '' dedi ilk başta:) Ama onun da birçok başarıları var. Azmettiğiniz zaman bir çok şeyi başarabiliyorsunuz. Yeter ki isteyin, kampanyacı olmak da kolay değil. Eşimin dediği gibi, ''Evde resmen çalışıyorsun'' diyor:) Sevgili Adminimize, sevgili arkadaşlarıma çok teşekkür ederim forumumuza olan tüm katkılarından dolayı...

4 yorum:

  1. ay o kuzende ben oluyorum :D iyiki bende üye olmuşum abla evde vakit geçmek bilmiyodu hem güzel arkadaşlıklar kurdum iyikide üye olmuşum seni dinleyip :)

    YanıtlaSil
  2. Evet ablacım, ben de www.Hergunkampanya.com sayesinde çok güzel dostluklar kurdum, hatta Sümeyya'ya misafir bile oldum:) Senin adına gerçekten çok sevindim. Forumumuz senin için de bir çok güzel şeyin başlangıcı oldu. Bloğumuzu bile forumumuz sayesinde kurduk. İnşallah çok daha güzel şeyler yaparız.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Ebru yarışmadaki başarın için de kampanya azmin için de çok tebrik ederim. Devamı gelsin hayırlısıyla inş. Hayırlı Ramazanlar, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili arkadaşım, güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Rabbim hepimize hayırlı Ramazan geçirmeyi nasip edip inşallah. Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler :)


giriş

KUMANDA PANELi

YÖRESEL YEMEKLER

81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri