/ }

4 Şubat 2010 Perşembe

Sucuklu Börek

Önceki gün yaptım bu böreği. İstanbul'da hava çok soğuk. Oğlum da hastalandığı için alışverişe çıkamadım ve evdeki stok da bitmek üzereyken bu böreği yaptım. İyiki de yapmışım, eşim çok sevdi:)

Basit şekilde anlatıyorum, çünkü evdeki malzemelerle yaptığım bir börek. Yoğurt, 2 yumurta, biraz süt, biraz sıvı yağı karıştırdım. Buzluktaki yufkayı çıkardım, çözülmesini bekledim. Borcamı hafif yağladım. Üzerine yufkayı buruşuk şekilde yaydım. Sosu yaydım her tarafına.  Sonra yine yufka ve bu şekilde 3 kat yaptım. En üste sucukları aralıklı koydum ve fırına verdim. Pişmeye yakın üstüne rendelenmiş kaşar döktüm. Erimesini bekleyip fırından aldım. Afiyet olsun:)

giriş

KUMANDA PANELi

YÖRESEL YEMEKLER

81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri

E-mail ile takip edin