/ }

28 Eylül 2011 Çarşamba

2. Oğlum Geliyor :)




Uzun süredir bloğumla ilgilenemiyorum. Bloğumu ihmal etmeme rağmen ziyaretçi sayımın 20 nin üstünde olması beni çok sevindirdi. 


2. oğluma hamileyim :) Hamileliğimin ilk 3 ayı epey zor geçti. İlk hamileliğime hiç benzemediği için kz olabileceğini düşünüp adını bile hazırlamıştık :) Hamile olduğumu öğrendikten 2 gün sonra sabaha karşı kanamam başladı. Ben çocuğumu kaybettiğimi düşündüm. İlk oğlumda da 3 ay civarı 2 günlük kanama olmuştu. Ama hem çok azdı, hem 2 gün sürmüştü. 2. hamileliğimde umudumu kaybetmiştim, verilen ilaçları kullanıp iğneleri oldum. Doktorum Başak Hanım'a minnettarım. Düşük, düşebilir yada tehlikeli durumda gibi sözlerin hiç birini kullanmadı. Ağlayarak girdiğim odasından gülerek, umut dolu çıktım. Sonunda da zor günleri aştık:) Cinsiyet o kadar önemsizdi ki benim için, yaşasın, hayırlı evlat olsun diye Allahıma dua ettim hep. Allahım oğlumu bana bağışladı...şimdi çoğu kişi ''Aaa kız olsaydı keşke ...'' diyor. Ben ikinci oğlumu sabırsızla bekliyorum :) Sanki ilk doğumummuş gibi...yaşamasına mucize gözüyle bakıyorum. Benim miniğim çok mücadele etti. Artık hareketlerini hissediyorum :) Cinsiyeti hiç önemli değil, ben onu sabırsızlıkla bekliyorum...

1 yorum:

  1. bunu hisseden insanlar oldugunu bilmek ne guzel! ikinci bebeginin ayni cinsiyette oldugunu ogrenen ve bunu cok zor atlatanlar oluyor malesef oysa ki en guzeli saglikli bizden bir bebek fikri degil mi?

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler :)


giriş

KUMANDA PANELi

YÖRESEL YEMEKLER

81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri