/ }

31 Ocak 2010 Pazar

Gelibolu 17 Arkadaşımın gönderdiği mesaj:

http://porselendemlik.blogcu.com




http://gelibolu17.blogspot.com



tarafından hazırlanmış olan



53.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'NE



1 ŞUBAT 2010-15 ŞUBAT 2010



TARİHLERİ ARASINDA



http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com



YANİ BEN EV SAHİBELİĞİ YAPACAĞIM.

SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!

İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ...

ETKİNLİKTE EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR LÜTFEN

http://gelibolu17.blogspot.com



ARKADAŞIMIZA YORUM BIRAKSINLAR...

ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.

LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.

SEVGİLER

3 yorum:

  1. canım verdiğin destek için çok teşekkür ederim..
    güzel tariflerinide bekliyorum.sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  2. Yemek yarismasinda derecen icin kutlarim seni canim.
    Siteni bu sayede kesfettim ellerine saglik tariflerin hepsi cok lezzetli gorunuyor.Takibime aliyorum sizi.
    sevgilerimi biraktim.

    YanıtlaSil
  3. Gelibolu17 ne demek arkadaşım. Tabiki desteklerim her zaman.

    Ozguluntarifleri, arkadaşım çok teşekkür ederim. Senin siteni inceledim. Bir çok tarif uygulayacağım izninle. Çok güzel bir siten var, tebrik ederim. Ben yeni yeni birşeyler yapmaya çalışıyorum:) Yolun çok başındayım henüz. Tuz Biberde güzel bir derece aldım, çok mutluyum.

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler :)


giriş

KUMANDA PANELi

YÖRESEL YEMEKLER

81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri