/ }

22 Mart 2015 Pazar

Amerika

Amerika uzun zamandır dikkatimi çekiyordu ufak ufak da Turların içeriklerini inceliyordum bir tur firması nihayetinde beni kandırmayı başardı ve Amerika macerama başladım... :) pasaport Vize  yolculuk gibi sıkıcı kısmını geçersem  İlk durağımız Newyork da indim, İnenler çok olduğu için havaalanında uzun süre bekledik  sonra turun ayarladığı bir koleje kalmaya gittik , kolej  ikamet ettiğim ilçeden büyüktü hatta kendi polisi bile vardı.:)
New York'ta önce heyecanla mağazalara daldım best buy,nba store gibi çeşitli mağazaları,şehri,times meydanı'nı madame tussauds müzesi gezdim müzede neredeyse bütün heykellerle fotoğraf çektirdim böylece müzeyi gezdinmi soruna cevabın evet oldu...

Sonra Boston'a gittim.MIT ve Harvard üniversitelerini gezdim.Hem karada hem denizde ilerleyebilen bir vasıtayla dolaşılan duck tour'a katıldık.New jersey büyük bir mağazayı gezdik.Washington'da beyaz saraya gittik , Six Flags diye bir eğlence yeri vardı lunapark tarzı fakat daha büyük çaplı dünyanın en uzun lünapark binası burdaydı.15 günlük tur bir süre sonra bitti ve öbür tayfadan Türkiye'den gelenler Türkiye'ye Azerbaycandan gelenler Azerbaycan'a döndü.Fakat ben aktarmalı uçakla abimin Missouri'deki bir arkadaşına gittim.Bu arada British Airlines'a binmiştim ara uçuş olarak.Kesinlikle tavsiye etmem.Missouri'de bir öğrenci evinde kaldım ve de Missouri'yi gezdim.Fakat o filmlerdeki hızlı hayat sadece New York,California gibi yerlerde var.Missouri gibi taşra yerlerde o hızlı hayat yok.Gayet yavaş geçiyor hayat.En yakın market yürüme mesafesiyle yarım saate yakındı.Arabasız yaşanmaz Missouri gibi yerlerde.Çünkü şehir merkezinde bir işiniz çıksa arabayla dahî yarım saat falan sürüyor.New York'ta ise tam tersi arabalı olmak zor.Arabayı park edecek bir yer bulmak zor ve de zaten nerdeyse her yere rahatlıkla ulaşım var.Metro gayet kolay bir ulaşım yöntemi.Kaldığım yerde pek gezecek yer yoktu.Onun dışında Oklahoma'ya gittim.Burası da Missouri gibi taşra tarzı bir yerdi.Boston ise çok yeşillikli bir üniversite şehriydi.Öğrencilerin çok olduğu bir yer.Washington ise güvenlik görevlileriyle ve kameralarla dolu bir yer idi.30 güne yakın Missouri'de kaldıktan sonra chicago ara uçağıyla İstanbul'a geri döndüm.Amerika gezmek için gidip gelinebilecek bir yer fakat yaşanmak için uygun değil.Zaten hayat pahalı subway'de bir sandviç ve kola sekiz dolara geliyor New York'ta .Bunun dışında kahve kültürü çok yaygın.O kadar çok StarBucks var ki bir StarBucks'a otursanız karşıdaki StarBucks'ı izlersiniz.

Yorumunuz için teşekkürler :)

giriş

KUMANDA PANELi

YÖRESEL YEMEKLER

81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri