/ }

20 Mart 2015 Cuma

Naif Bağı İle İzgaz Yemek Yarışması Ramada Otel

İzgaz suef her sene önce facebookta sonra ayın birincileri arasından uygulamalı olarak yemek yarışması düzenliyor bu seneki finalistlerden biride Tavuk Sarma tarifimle bendim :) inanın organizasyon o kadar iyidiki derece alamasaydım dahi üzülmezdim finalist olmak bile yeterliydi. Yarışma Ramada otelde düzenlendi bizi çok sıcak ve Naif şefin elinden çıkmış ikramlıklarla karşıladılar Firma yetkilisi Gizem hanım karşıladı çok güler yüzlü bir bayan Sonra Naif Şef ile tanıştık ve bize murtfaktaki yerlerimizi gösterdi süre başladı ... Sürenin başlamıyla birlikte elim ayağıma dolanmadı desem yalan olur :) mutfakta ne kadar iddialı olursanız olun Türkiye Genç Aşçı Milli Teknik Direktörü sizi izlerken heyecanlanıyorsunuz , ilk yapışım dahil hayatımda hiç o kadar kötü iç pilavı yaptığımı hatırlamıyorum sonra baktım batırıyorum bir silkelendim konsantre olup devam ettim tabi diğer finalistlere göz atmayıda ihmal etmedim :) ... Yemeklerimiz pişti tabağı süslemeye pek vaktim yokdu sade bir süsleme yaptım sonra jüri tarafından değerlendirmeye gitti ve sıra geldi sıralamanın açıklanması ve ödül törenine , sırayla isimler açıklanıyor kazanan önce bir buket çiçek ve katılım belgesiyle tebrik ediliyor sonra ödülü takdim ediliyor sanırım diskalifye falan oldun derken 3. olarak adım açıklandı çiçeğimi katılım belgemi ödülümü teslim aldım bol bolda fotoğraf çekildim. Jürinin seçmekde zorlandığı çok barizdi , tabaklar çok güzeldi sunumlar çok güzeldi köfteli enginar birinci , Ümmihan’ın Spesiyali ikinci benim tarifim Piliç sarma üçüncü oldu. Jüri Başkanlığını Ramada Plaza İzmit Executive Chef’i Naif Bagi vardı diğer jüri üyeleri ise İzgaz Pazarlama Şefi Sait Ayaşoğlu, Türk Mutfağı Usta Öğreticisi Sibel Gülsün, İzmit Belediye Başkan Yardımcısı Güray Oruç'du.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler :)


giriş

KUMANDA PANELi

YÖRESEL YEMEKLER

81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri