/ }

29 Mart 2010 Pazartesi

Çaylı Kek



Benim 5 aylık bir Bilecik maceram olmuştu. Üniversitede Dumlupınar-Bilecik İİBF İşletme bölümünü kazanmıştım. 5 ayın sonunda Uludağ Üniversitesi'ne geçtim. Ama Bilecik'teki arkadaşlarımı hiç unutmadım. Seçil, Yurdaşen, Şebnem, Sibel, Hanife, ev sahibimizin kızı Hatice ve diğer arkadaşlarım. Halen bazılarıyla görüşürüm. Seçilim, canım arkadaşım, bana bu çaylı kek tarifini vermişti. Onu anmadan edemedim. Zaman ve uzaklık bizi kopardı ama hala en çok sevdiğim arkadaşlarımdan biri... Keşke izini bulup görüşebilsem. Umarım çok mutlu, sağlıklısındır arkadaşım.

Malzemeler
3 yumurta
1 su bardağı demli çay
1 su bardağı sıvıyağ
2-3 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 yemek kaşığı tarçın
2 yemek kaşığı kakao( yukarıdaki fotoğrafta kakao kullanılmadı)
1,5-2 su bardağı tozşeker

Yapılışı
Yumurtayla şeker çırpılır. Diğer malzemeler karıştırılıp yağlanmış ve unlanmış kek kalıbına dökülür. 175 C de 30 dk kadar pişirilir.

6 yorum:

  1. Annem senin çaylı kekini özlemişim geldiğimde yaparsın,ellerine sağlık bi tanem,seni çok öpüyorum canım benim.

    YanıtlaSil
  2. çok sevdiğim bir kek.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Annem aklıma geldi elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. canım ben de ne zamandır yapmıyordum

    YanıtlaSil
  5. Seçilcim, seni bulduğuma çok sevindim. Bu güzel tarif için teşekkür ederim. Hoş geldin bloğuma :)

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık çok güzel görünüyor...

    sevgilerle

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler :)


giriş

KUMANDA PANELi

YÖRESEL YEMEKLER

81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri 81 ilin yöresel yemekleri